چند راه عالی برای به دست آوردن بک لینک
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در لیست ” شایسته ترین های … ” حضور پیدا فرمایید
مشتریان مدرن  ساخت بک لینک رایگان   پیش از این که بخواهند خریدی را تثبیت نمایند،‌ تمامی آپشن های جان دار در بازار را ارزیابی می نمایند. به همین ادله عموم از سایت ها یا این که مقاله ها مقایسه ای مانند ” 9 ابزار برتر آدرس اینترنتی مارکتینگ ” بیشتر به کار گیری می نمایند تا ببینند که دیگرافراد چه پیشنهاد ای برای آن‌ها دارا‌هستند.

برای این که بدانید این سیرتکامل لیست ها و مقاله ها چقدر در صنعت شما دوستداشتنی میباشند، کافی میباشد با استعمال از ابزارهای تحقیق راجع‌به کیووردها این مسئله را به طور ماهانه ارزیابی فرمائید. از جمله؛ ماهانه بیش تر از 4800 توشه در زمینه‌ی ” شایسته ترین سی آر ام ها برای بیزینس های کوچک ” در موتورهای کاوش، کاوش انجام میگیرد. به همین ادله میباشد که در حالتی‌که بتوانید در به این شکل لیست های منشن گردید یکی شایسته ترین روش ها برای احیا کردن مارک، محبوبیت مجدد فی مابین عموم و مصرف کنندگان و همینطور به دست آوردن بک پیوند های کیفیت خوب را طی نموده اید.

زمان بهینه سازی تخصصی
هر آنچه در رابطه seo تارنما برای موتورهای کاوش (بهینه سازی یا این که سئو) می بایست بدانید

در صورتیکه به نتیجه ها این صفحه ها از دید نرخ کلیک نگاهی بیاندازید، با پاره ای توجه متوجه میشوید که شما حتی با منتشر کردن یک لیست به این شکل در وب سایت خودتان، ترافیک ورودی به کاغذ اختصاصی محصولتان را تعدادی برابر فرمائید. در صورتیکه کارایی فرمایید که مشاهده کرد خویش را نسبت به کوشش برای بدست آوردن سکو اولیه شیت ی کاوش به قرار به دست آوردن در کاغذ نخستین برای هر جستجوی خاص تغییر و تحول دهید،‌ به راحتی میتوانید نرخ کلیک بالاتری بدست بیاورید و به این ترتیب ترافیک بیشتری را وارد وب سایت خویش فرمایید و در سود فروش بیشتری داشته باشید.

برای این که بتوانید متاع خودتان را به یکی‌از این لیست های ذکر شده وارد نمائید،‌ با یک جستجوی بی آلایش در گوگل وبلاگ های با جايگاه های بالایی را پیدا نمایید که در زمینه‌ی جنس یا این که صنعت شما کلام می نمایند. لیستی از این اشخاص و وب لاگ ها بنویسید و آنان را مبتنی بر اقتدار دامین حق تقدم، تعداد بک پیوند ها، سکو و معیار ترافیک ورودی حق تقدم بندی نمائید. زمانی که لیست خویش را بستید، سخنرانی کوتاهی برای تالیف کننده های این مطالب در زمینه‌ی این که چرا کالا شما لیاقت این را دارااست که در‌این لیست باشد بفرستید.

4- به منبعی برای ناشران دیگر تبدیل گردید
با به کار گیری از مهارت ها و داده های منحصر به فرد، شما میتوانید به یک منبع موثق برای خبرنگاران و بلاگرها تبدیل گردید. هر دوران که شخصی نقل قولی از شما منتشر نماید، شما یک بک لینک و پیوند اخذ می‌کنید. ولی بک لینک و پیوند های از سوی وب سایت هایی با اقتدار دامین بالا صرفا مزیت این تاکتیک نیستند، با تبدیل شدن به منبعی قابل اعتماد، شما دانایی مارک خویش را ارتقا می دهید و ترافیک بیشتری را برروی سایت خویش جذب میکنید. جذاب اینجاست که انجام دادن این عمل آن قدرها هم طاقت فرسا وجود ندارد. برای آغاز، در وبسایت هارو عضو گردید. این تارنما سرویس ها رایگانی میباشد که منجر می گردد منابع ماهر (مانند شما) به بلاگرها و خبرنگارانی که به‌دنبال آن ها می باشند متصل شوند.

تبدیل شدن به منبع برای جذب بک لینک و پیوند
هر دوران که شخصی نقل قولی از شما منتشر نماید، شما یک بک پیوند اخذ میکنید
شیوه عمل این خدمت به‌این شکل میباشد که هر روز هارو ایمیلی را برای شما ارسال می نماید که دربرگیرنده سوال ها و ابهامات نویسندگان در آن روز میباشد. شما می‌توانید آنهایی را که به صنعت و رشته شما دارای ربط می‌باشند جواب دهید. سرعت در‌این عمل خیلی اصلی میباشد به این دلیل که خیلی از تالیف کننده ها ممکن میباشد صدها پاسخ از منابع گوناگون اخذ نمایند،‌ و واضح میباشد که در صورتیکه شما بین نفرات اولیه باشید، اقبال چشم شدن بالاتری نسبت به اشخاص انتها دارید و به همین ادله اقبال شما برای گزینش شدن برای نشر مقاله بیشتر میباشد. در حالتی که شما در نوشته‌علمی بعدی آن ها گزینش گردید، خویش خبرنگار یا این که بلاگر متبوع برای شما ایمیلی ارسال می نماید و این مورد را به اطلاع میدهد.

به صورت معدل حدوداً 4 هفته ارتفاع میکشد تا یک نوشته ی علمی پس از این که شما پاسختان را فرستادید منتشر خواهد شد. حتی در حالتی که ایمیلی را با مضمون منتشر شدن جواب شما در نوشته‌ی علمی اخذ نکردید، گشوده هم کناره چشمی به نشر مقاله داشته باشید زیرا ممکن میباشد در لحظه انتها نامی از شما برده گردیده باشد.

به صورت معدل از هر 10 جوابی که منابع برای نویسندگان منتشر می نمایند، 2 تای آنان تعیین می‌شوند. این آمار خیلی بدی وجود ندارد، ولی به طبعً شما هم مثل ما دوست ندارید 8 تا از پاسخ هایی که می دهید روانه سطل زباله شوند! برای این که مطمئن گردید آن 8 پاسخ هدر نمی پروسه،‌ سفارش می‌کنیم تا آن‌ها‌را نگه دارید تا بعداً‌ بتوانید با به کار گیری از آنان جواب اشخاص در شبکه‌های‌عمومی را بدهید و یا این که حتی از آنان محتواهای مفیدی را بوجود آورید.

مهم‌ترین تکنیک های seo تارنما برای موتورهای کاوش
سئو

5- به خبرنگارها دسترسی پیدا نمایید
بلاگرها و خبرنگاران در طی شبانه روز آدرس اینترنتی های خیلی متعددی اخذ می نمایند که عمدتاً راجع‌به معرفی کردن محصولاتی میباشد که برای خوانند‌گان آن‌ها بها جدیدی ساخت نمی نماید. به همین ادله میباشد که اکثر آدرس اینترنتی هایی که به‌این اشخاص نبی می‌شوند سوای جواب باقی می‌مانند. ولی، منش هایی برای این که سخنرانی شما برای این اشخاص فیض بدهد وجود داراست. پدی موگان از تارنما آیرا یکی جذاب ترین تاکتیک ها برای این فعالیت را بدین شکل تعریف‌و‌تمجید می نماید:

” ما یک شخص از پرسنل شرکت مشتریمان را گزینش می‌کنیم، معمولاً‌ این شخص یا این که مالک شرکت میباشد یا این که مدیرعامل یا این که مدیریت اجرایی، ولی این را بدانید که هر کسی را می‌توانید تعیین فرمائید. ما از این اشخاص میخواهیم که لحاظ و عقیده خویش را در زمینه‌ی یکسری زمینه ذکر نمایند. این موضوعات می بایست در خصوص فاکتورهای اعتبار بخشی به شرکت و عنا وین اخبارپسند باشند. از جمله سوالاتی که امروزه زیاد مطرح می گردد تاثیر برگزیت برروی شرکت ایکس، یا این که آینده ی شرکت ایگرگ با ظهور بعد از ظهر هوش تصنعی و مصنوعی و ربات ها چه خواهد بود،‌ میباشد.

موضوعات این چنینی در رسانه ها آیتم دقت خاصی قرار میگیرند،‌ پس گره زدن این موضوعات با یکی مشتریانتان منجر می‌شود که رمز و کله خبرنگاران پیدا گردد و درین برهه زمانی میتوانید به آن ها توصیه دهید که از نوشته‌علمی های بعدی نامی از شما نیز برده گردد. درین مواقع خبرنگاران معمولاً پیوند های متعددی را به تارنما و مقاله‌ها شما و همینطور وب سایت مشتریان شما خواهند زد.

6. محتواهای سابق را آپ دیت فرمائید
در‌حالتی که نوشته ی علمی یا این که گزارشی دارید که برهه زمانی متعددی میباشد آپ دیت نشده میباشد، محاسبه نمائید که چه تعداد بک لینک و پیوند گرفته میباشد. در صورتی نوشته‌ی‌علمی ی متبوع در منابع مختلفی منتشر شده‌است، شما احتمالاً یک الماس در مشت خودتان دارید. شما میتوانید محتوای نام برده را با داده ها جدیدتر و بهتر و دارای ارتباط خیس آپ دیت نمائید. زمانی که‌این عمل را انجام دادید، می‌توانید به بلاگرها و خبرنگارانی که‌این نوشته‌علمی را تا قبل از اینً منتشر کرده اند راجع‌به نسخه به روز گردیده اطلاع دهید.

آپ دیت محتوا
چنانچه نوشته‌ی‌علمی ی شما در منابع مختلفی منتشر شده‌است، شما احتمالاً یک الماس در اختیار خودتان دارید
به صورت معمول شما میتوانید نتیجه ها این عمل را طی یک‌سری روز یا این که هفته به طور به اشتراک گذاری های شبکه های عمومی و بک لینک و پیوند ها مشاهده کنید، ولی مدام مزیت های بیشتری در امر اتخاذ این تاکتیک نیز وجود داراست. مثلا شما ممکن میباشد با این عمل اعتنا عده ای را به خویش جلب فرمایید و در غایت در انجام پروژه ای با دیگرافراد کمپانی داشته باشید که فیض آن شناخته شدن بیشتر مارک شما و ارتقاء ترافیک سایت میباشد.

7. ساخت و ساز ابزار مجانی
تولید ابزار مجانی؛ مانند ماشین اکانت ها و یا این که ابزار پباده سازی عکس و کلیپ و مورد ها شبیه، یک متد اثر گذار برای اخذ بک پیوند و همینطور شناسایی مخاطبان مقصود تازه میباشد.

شما میتوانید با به کارگیری از ابزار تحقیق راجع به کیوردها یک سری کیورد مانند ” پباده سازی عکس ” یا این که ” ابزار ” را کاوش نمایید و نتیجه ها را آنالیز فرمائید. موردنیاز وجود ندارد همگی مورد ها محاسبه شوند و تنها می‌توانید 10 سود اولین که به شما نشان داده می‌شوند را بررسی نمایید. اکنون وقتش رسیده که ملاحظه کنید کدام ابزار بیشترین تعداد بک پیوند فعلا را اخذ می نماید. در فیض وظیفه شما این میباشد که یک ابزار شبیه آن اما با سعی و آپشن های بیشتر و بهتر پباده سازی فرمایید.

برای مثال می‌توانید نگاهی به ابزار بدون پول پباده سازی نشانی اینترنتی تارنما هاب اسپات بیاندازید. به صورت معدل به طور ماهانه کیووردهایی مانند ” پباده سازی نشانی اینترنتی ” بیشتراز 25 هزار توشه کاوش می‌شوند و این ابزار دور و بر کاربری سهل و پباده سازی قشنگ و همینطور چاره های دینامیک و مفیدی را به شما ارائه میدهد. جذاب میباشد بدانید که از برهه زمانی تکثیر این ابزار بوسیله هاب اسپات، شما می‌توانید مشاهده کنید که به طور خیلی بزرگ ای در وب سایت ها و منابع متعدد به به کار گیری از آن تاکید شده‌است، که فیض آن اخذ بیش تر از 1700 بک لینک و پیوند از 670 دامین اختصاصی میباشد.

8. راهنماهای جامع منتشر فرمایید
راهنماهای جامع همان گونه که از اسمشان معین میباشد، بدون نقص ترین و مفیدترین محتوای جانور در عالم در خصوص زمینه مشخصی میباشند. این محتوا به قدری داده ها باارزش دارااست که شما با تلاوت آن ما یحتاج وجود ندارد به تارنما دیگری جهت کسب اطلاعات بیشتر رجوع‌کنید. دلیلی که‌این سیرتکامل محتواها بک لینک و پیوند های متعددی اخذ می نمایند این میباشد که بلاگرها و خبرنگاران از آنان تحت عنوان منبعی برای مقاله ها خویش به کارگیری می نمایند.

نشر راهنمای جامع برای جذب بک پیوند
ادله این که راهنماها بک لینک و پیوند های متعددی اخذ می نمایند این میباشد که از آنها تحت عنوان منبع به کارگیری میگردد
مثلا در‌صورتی‌که شخصی نوشته‌علمی ای به عنوان ” چطور وارد دنیای seo شویم “‌ را بنویسد، آن‌ها ناچار می‌باشند که فارغ از تایپ کردن توضیحات بدون نقص صرفا یک‌سری نکته و تاکتیک را به شما بگویند بجای این که به طور عمیق در زمینه ی بهینه سازی حرف نمایند، البته در قبال میتوانند به نوشته‌ی‌علمی ای به عنوان راهنمای جامع seo پیوند بزنند تا چنانچه سوالی برای خواننده‌گان اتفاق افتاده باشد، بتوانند به پیوند منشن گردیده رمز بزنند.

الکس بیرکت، مدیریت ارشد نصیب بازاریابی تارنما هاب اسپات، از این تاکتیک در وبلاگ فردی خویش نیز استعمال می نماید. ایشان دراین باره می‌گوید:‌ ” یک راهنمای جامع نیاز ندارد که به شما بگوید که یک راهنمای جامع میباشد. صرفا موردنیاز میباشد تا بالا و ذیل مورد را بگوید و قیمت خویش را به خواننده اثبات نماید. از جمله اینجانب به تازگیً نوشته ی علمی ی 6500 واژه و کلمه ای در باب آزمایش های A\\B منتشر کردم، این نوشته‌علمی مشتمل بر همگی مسائل برای نو امور تا ماهر ترین سوال های و خطاها اتفاق افتاده میباشد. به لهجه معمولی این نوشته‌ی‌علمی مانند کتابی میباشد برای افرادی که می‌خواهند از آزمایش های اِی و بی به کارگیری نمایند. خیر صرفا این نوشته‌علمی معیار ترافیک قابل توجهی از به اشتراک گذاری شبکه‌های‌مردمی بدست آورد، بلکه به طور پیوسته هر ماه تعداد متعددی بک پیوند های ارگانیک نیز اخذ می نماید. ”

9- از عکس ها برای تصاحب کردن پیوند و منشن به کار گیری نمایید
اینفوگرافیک ها به احتمال زیاد شایع ترین سبک محتوای بصری میباشند که می‌توانند بک لینک و پیوند اخذ نمایند. در حالتی‌که تابحال از این سبک محتوایی به کارگیری نکرده اید توصیه می‌کنیم مسلماً این فعالیت را انجام دهید.

البته، در شرایطی که فکر می‌کنید که اینفوگرافیک ها به مارک شما کمکی نمی‌کنند، میتوانید از گونه های محتوای بصری دیگری نیز به کار گیری نمائید.

گراف ها و چارت های دربردارنده داده ها اوریجینال و غیرکپی
دیاگرام ها برای توضیح دادن کانسپت های پیچیده
عکس های یک شیت ای وسیع
آلبوم های عکس بدون‌پول برای استعمال سایرافراد


بک پیوند از روش عکس
از عکس ها برای به دست آوردن پیوند و منشن استعمال فرمایید
برای این که به شما نشان دهیم که چطور تنی چند از برندها و آلبوم بدون پول عکس ها سود میگیرند، کمپین “‌ فیس حقیقی وواقعی فروش ” در لینکدین را تحلیل نمائید. این مارک آلبوم عکس بدون پول قابل دانلودی را درین پلتفرم قرار داده میباشد که مشتمل بر عکس هایی از فیس فروشندگان حقیقی و واقعی در سراسر دنیاست. این عکس ها همینطور در سایت هایی مانند پینترست، پکسلز و آنسپلش نیز حضور دارا هستند که‌این فعالیت سبب ساز شناخته شدن مارک و به چنگ آوردن بیشتراز 35 میلیون بازدید شده‌است.

10- از مسیریابی و نقشه ها به کارگیری نمایید
برخلاف آنچه تابحال شنیده اید،‌ مسیریابی هنوز نمرده میباشد. در واقع، آنان یکی شایسته ترین منش ها برای افزایش عملکرد سئوی محلی شما می‌باشند و به مشتریان احتمالی امداد می نمایند تا شما‌را بهتر پیدا نمایند.

ولی که ما درباره‌ی راهنماهای اسپم طور که تنها مشتمل بر چند لینک و پیوند میباشند سخن نمی‌‌کنیم، به دلیل آنکه آنان به احتمال زیاد به سئوی شما صدمه ی دور از شوخی عرضه می کنند. ما درخصوص موعظه به کار گیری می‌کنیم که عموم حقیقتاً‌ از آنان استعمال می نمایند، مانند گوگل مای بیزینس، تریپ ادوایزر و یلپ. بغیر از این موردها شناخته گردیده، راهنماهای متعددی می باشند که شما میتوانید با به کار گیری از آنان به مخاطبان مقصود دسترسی پیدا نمائید و ترافیک خویش را ارتقا دهید.

11- از متد ایجاد پیوند های شکسته به کارگیری فرمایید
در‌این تاکتیک شما به اینترنت سایتی که در یکی‌از صفحاتش یک لینک و پیوند اوتباند وخیم (‌لینکی از یک منبع فرنگی) داراست مراجعه می‌کنید و از صاحب و مالک سایت درخواست میکنید که پیوند حاد این شیت را برداشته و بجای آن یک پیوند از یکی‌از صفحه ها وبسایت شما‌را جایگزین نماید. واضح میباشد که شما بایستی منبع نیکی درباره‌ی مورد مهم ورقه تارنما نام برده داشته باشید و محتوای قابل اعتماد و کیفیت بالا شما می بایست به حیث صاحب و مالک اینترنت تارنما راضی کننده به حیث رسد تا با درخواست شما موافقت گردد.

ایجاد لینک و پیوند های شکسته
درین تاکتیک شما به سایتی که یک پیوند وخیم داراست مراجعه می‌کنید و از مالک وب سایت درخواست میکنید که آن را با لینک و پیوند شما جایگزین نماید
یک کدام از دلایلی که‌این تاکتیک خیلی خوب پاسخ می‌دهد این میباشد که در واقع برای خویش مالک وبسایت نیز بسیار موثر میباشد، به دلیل آن که یک کدام از لینک و پیوند های وخیم روی سایتشان را صحیح می نماید و درضمن سبب ساز ساخت و ساز تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگانشان شود.

بحران مهم این تاکتیک همانگونه که معلوم میباشد جستن پیوند های حاد میباشد. برای این عمل شما یک‌سری راهکار پیش روی خودتان دارید:

درپی سایت های دارنده پیوند های حاد بگردید و محتواهای مربوط به قضیه آن‌ها را برای توصیه جایگزینی در تارنما خودتان معلوم فرمائید.
شما می‌توانید صفحه ها مرده (error 404) که تا قبل از اینً لینک و پیوند های متعددی می گرفته اند را پیدا نمائید و به آنان سفارش محتوای نو و بهتر و دارای ارتباط خیس بدهید و بعد از آن شیت را نوسازی نمائید و به اشخاصی که در قبلی بدین برگه پیوند زده اند دسترسی پیدا کرده و به آن‌ها درباره ی آپ تو دیت شدن ورقه اطلاع دهید.
در هر دو شکل، شما به یک ابزار خوب بهینه سازی نیاز دارید که پیوند های حاد را برای شما پیدا نماید. برای این عمل می‌توانید از وب سایت لاینر و اهرف، که راجع به می‌توانند به خیر شما‌را حمایت نمایند استعمال فرمائید. وقتی که وبسایت های مقصود را پیدا کرده و محتوایتان را فراهم کردید،‌ وقتش رسیده که به صاحبان وبسایت ها دسترسی پیدا فرمائید. تلاش فرمائید پیغامی که به آنها می دهید دوستانه و کوتاه باشد و بجای تامل کردن به بک لینک و پیوند، به یاری کردن به مالک وبسایت بیاندیشید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: